close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את המשחק הנוסטלגי שממשיך לכבוש את העולם

מערכת שורשא חשוון, תשפג26/10/2022

משחק ישן, נוסטלגי שעדיין כבוש את הלבבות כולם...

תגיות:
צילום: pixabay

רעיונות הם דברים חולפים ומשתנים. הם באים, הם הולכים והם מתפתחים והופכים למשהו לגמרי אחר. הרעיונות אשר מתקיימים בעולם שלנו לאורך זמן, נוטים להיות אלו שיכולים להסתגל ולהשתנות בתגובה לנסיבות חדשות. כזהו משחק הלגו המוכר והאהוב. הלגו מעורר בכל אחד ואחת מאיתנו נוסטלגיה לזיכרונות ישנים ולזמנים מאושרים. כוחו של משחק הלגו, טמונה ביכולתו להישאר נטוע בהיסטוריה ועם זאת להמשיך ולהתפתח תוך הסתגלות לדרישות החיים כיום. במאמר זה, נדון בכל הסיבות להיותו של הלגו אחד המשחקים המבוקשים ביותר לאורך עשרות שנים, ונתן לכם את כל הסיבות לדאוג להזמין לגו גם לבית שלכם. 

ההיסטוריה של הלגו
צעצוע הלגו הראשון נוצר בשנת 1932 על ידי הנגר אולה קירק כריסטיאנסן. תחילה, יצר כריסטיאנסן קוביות משחק מעץ, אך לאחר שריפה שכילתה את כל יצירותיו הוא עבר לפיתוח חלקי משחק מפלסטיק. הוא שאף להשיג קוביות משחק שיתפסו זו לזו, באמצעות שימוש בקוביות עשויות פלסטיק עמיד וקשיח במיוחד. בשנת 1961 רשם כריסטיאנסן פטנט על המשחק שיצר ועד מהרה החברה שלו הפכה למותג הצעצועים הגלובלי הראשון בעולם.

לגו לכל הגילאים
לגו נשאר צעצוע נצחי שניתן ליהנות ממנו בכל גיל. בעוד שילדים צעירים יותר מעדיפים להשתמש בקוביות לגו גדולות, שכן הן קלות יות להרכבה, ילדים בוגרים יותר וכן בני נוער, מעדיפים לרוב להשתמש בחלקים קטנים יותר, עימם יוכלו לבנות מבנים מורכבים כדוגמת כלי תחבורה, ארמונות ודמויות כמו גיבורי על אהובים. כמו כן, ילדים ומתגברים מחוברים יותר ללגו שמתבסס על סדרות או סרטים כמו למשל לגו מלחמת הכוכבים ועוד. 

תוכלו למצוא כיום שפע של ערכות לגו שמגוון מחירים, המשתנים על פי כמות החלקים בו וכן הביקוש של הסדרה המסוימת. 

יתרונות המשחק בלגו
המשחק בלגו תורם רבות בהתפתחות הדמיון והיצירתיות. כמו כן, הוא משחק בלגו מפתח מיומנויות מוטוריות באמצעות הרכבה של חלקים קטנים האחד לשני. בנוסף, משחק בלגו עוזר לפתח סבלנות, דחיית סיפוקים, התמודדות עם תסכולים, את היכולת לעקוב אחר הנחיות ועוד. הרבגוניות של הלגו מאפשרת להשתמש בו בדרכים רבות ושונות. ילדים יכולים להשתמש בו כדי לפתח את הדמיון שלהם וליצור עולמות דמיוניים משלהם. מכיוון שיש כל כך הרבה סטים וערכות של לגו, ילדים יכולים לעבוד בקצב שלהם ולבנות פרויקטים מאתגרים בצעדים קטנים. 


אוספים של לגו
עבור אנשים רבים, ערכת הלגו הראשונה שקיבלו אי פעם במתנה הייתה מבוססת על תוכנית טלוויזיה או סרט אהוב. תוכלו למצוא היום אוספים המבוססים על סדרות מדהימות, כמו לגו מלחמת הכוכבים, לגו סימפסון, לגו של הארי פוטר, לגו גיבורי על כמו  באטמן, סופרמן, וונדר וומן ועוד. ילדים ובני נוער אוהבים לרוב לאסוף סוגים מסוימים של ערכות לגו המבוססות על נושא מסוים או דמויות שהם אוהבים במיוחד. עם הזמן, הם יכולים ליצור לעצמם אוסף מתמשך שניתן להוסיף אליו דמויות ומבנים, כך שזוהי דרך מצוינת לעודד אותם להמשיך ולשחק עם ערכות הלגו שלהם וליצור פרויקטים משלהם.

מה מיוחד בלגו של מלחמת הכוכבים?
לגו מלחמת הכוכבים הוא אחד מסדרות משחקי הלגו הפופולאריות ביותר במשך שנים רבות.  לגו מלחמת הכוכבים הראשון, יצא בשנת 1999, ומאז יצאו יותר מתריסר משחקים לסדרה. לגו מלחמת הכוכבים מתאים לכל מי שמחובר לסדרה האהובה והמוערכת. המשחק דומה מאוד למשחקי לגו אחרים. ילדים ומבוגרים כאחד, צריכים להרכיב את הדמויות האהובות ואת אויביהם, ולבנות רכבי החלל המרשימים. בסדרה זו, תוכלו למצוא לגו לחימה בשלג, את מטוס ההתנגדות, מילניום פאלקון מיקרופייטר, הקרב של טרופרס ועוד עשרות דוגמאות להרכבה. 

הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה